Retour

Informatie rondom retour & garantie

 

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@offisk.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Retourformulier

Download hier het retourformulier.

 

Uitzonderingen retourneren

De volgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. 

1. Ontvangstbalies

2. Zitpoef

3. Scheidingswanden

4. Akoestische vloerwanden

 

Garantie algemeen

1. Fabrieksgarantie Alle door OFFISK.nl verkochte artikelen vallen onder de door de fabrikant vastgestelde garantiebepalingen.

2. Garantie uitzonderingen Garantie kan niet worden verleend in onderstaande gevallen:

• Wanneer er een te verwachten slijtage is opgetreden.

• Wanneer er zaken zijn veranderd en/of aangepast aan artikelen.

• Wanneer artikelen onachtzaam of niet volgens gebruiksaanwijzing zijn behandeld.

• Wanneer er reparaties zijn verricht door een andere partij dan OFFISK, bijvoorbeeld door de koper of een door de koper ingeschakelde partij.

3. Garantie procedure

Wanneer er een wens is om een artikel onder garantie retour te zenden, dan moet de koper dit aan OFFISK kenbaar maken alvorens het artikel wordt geretourneerd. De (retour)verzendkosten van een onder garantie geretourneerd artikel zijn niet voor rekening van OFFISK. Verder zijn er minimale voorwaarden verbonden waaraan moet worden voldaan:

• Het verzoek tot retour van een artikel onder garantie moet per e-mail worden ingediend bij OFFISK binnen de geldende garantietermijn van het artikel.

• Na eventuele honorering van de garantieclaim door OFFISK dient het artikel binnen 5 werkdagen te worden terug gestuurd.

• Voor een goede afhandeling van de garantie dient koper de retourzending te voorzien van een bijgesloten kopie van de factuur, de adresgegevens van de koper en een duidelijke omschrijving van het vastgestelde probleem.

• Het artikel moet zorgvuldig worden verpakt om eventuele (verdere) beschadigingen van het artikel te voorkomen.

• De koper is ook verantwoordelijk voor alle verdere eventuele complicaties bij of door het bedrijf dat de retourzendig naar OFFISK moet verzorgen.

4a. Geen garantie

Wanneer de koper geheel of gedeeltelijk in gebreke is bij het nakomen van de betalingsverplichtingen, dan vervalt iedere vorm van garantie op de artikelen.

4b. Geen garantie

Het betalen van een vorm van schadevergoeding door OFFISK aan de koper of een andere partij kan nooit aan de orde zijn, behalve wanneer de schade opzettelijk of door grove nalatigheid is toegebracht.

 

Garantie X-chair

X-Chair warrants this product for a period of 15 years, subject to the following exceptions:

All parts and materials are warranted for 5 years. During this time, X-ChairTM will provide replacement parts for any damage that is due to defect in material or workmanship. For the first 2 years, X-ChairTM will bear the entire cost of replacement parts and shipping. For the next 3 years, X-ChairTM will bear the cost of the replacement parts, but the customer will be liable for the cost of shipping.

All non-moving metal components of the chair are warranted for an additional 10 years (for a total of 15 years).

The customer must provide appropriate pictures of their damaged product if requested.

A defect in material or workmanship does not include damage to a product, or failure of a product to operate or perform properly or to maintain appearance, caused by (1) misuse or abuse of the product; (2) improper assembly or assembly that was not as recommended by the written assembly instructions; (3) normal wear and tear; (4) a natural disaster or an Act of God; (5) transportation; (6) an unauthorized modification made without the express written consent of X-ChairTM; (7) improper storage; (8) the natural aging of materials such as wood, leather, and fabric which results in colors shifting during use; (9) crocking or reverse crocking of dyes from clothing on our seating materials. Products damaged in these ways will not be considered defective and will therefore not be repaired, replaced, or refunded.

We shall not have tort liability with respect to a product, and we shall not be liable for any consequential, economic, indirect, special, punitive, or incidental damages arising from a product defect.

 

 

 

Identiteit ondernemer

Offisk B.V.


Tongelresestraat 254


5613DV Eindhoven

info@offisk.nl


KVK 80521444
B

BTW NL861700569B01